środa, 23 lutego 2011

Powrót do dżungli/Back to the jungle

Dziś mój blog zamieszkały dzikie zwierzaki i (s)twory z dżungli :)
Today wild animals and jungle creatures took up residence... in my blog :)

/14.06.2011 Lwia głowa wciąż dostępna w sklepie Fu-Ku (fu-ku.pl).
A lion head still available in Fu-Ku shop (fu-ku.pl)./





A tu - cała dżungla (projekt planszy wykonany na zlecenie firmy organizującej zabawy i imprezy dla dzieci):
And here's a whole jungle (project of a full-scale drawing for some firm which organizes games and events for children):


Kto rusza na wyprawę do dżungli? ;)
Who's gonna take a trip to the jungle? ;)

4 komentarze:

  1. Jasne, ze ja ruszam, tylko spakuje plecak i odszukam kapelusz ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się boję, bo lew to grozny kotek;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aaa, ten z mojej dżungli nie jest taki groźny - groźniejszą kocicę mam w domu ;))
    Jak dziś próbowałam ją wykąpać (pierwszy raz - i była to ostateczność), to po akcji spoglądała na mnie z takim wyrzutem, że lwy to przy niej małe myszki :D Nic - tylko wiać do dżungli :))

    OdpowiedzUsuń
  4. ja chce lwa takiego!albo wiewiorke!,) ile ile i skad wziac?,)

    OdpowiedzUsuń