poniedziałek, 30 maja 2011

Retro framed brooches

Przez pewien czas miałam dystans do modeliny - za dużo tego, była wszędzie... A jednak - kilka kawałków ukrytych w domowym pudle stało się dla mnie niespodziewaną inspiracją. Połączyłam ilustrowane miniatury z modeliną - i oto są - nowe broszki w klimacie retro-bajkowym:

I had a distance to modelling clay for a while - too much of it, she was everywhere... However - couple of pieces hidden in household box became an unexpected inspiration for me. I joined illustrated miniatures with modelling clay - and here they are - new retro-fairytale styled brooches:







Broszki dostępne są w sklepie Etsy/Brooches are available in Etsy shop.

1 komentarz:

  1. absolutnie przepiękne!
    Takich broszek to ja jeszcze nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń