poniedziałek, 20 sierpnia 2012

Ślubne piractwo / Wedding piracy ;)

Taką oto ślubną karteluszkę ostatnio wymalowałam i wykleiłam - zlecenie specjalne, prezent dla pewnej młodej pary. ;) Foty z telefonu, zrobione tuż przed imprezą, ale zawsze to trochę "mglistego romantyzmu"... ;p

EN

Here's the wedding card which I painted and pasted recently - special order, gift for a young couple. ;) Photos from cellphone, made just before party - but that's always a little bit of "foggy romantic mood"... ;p






Przy okazji - miałam ostatnio dni "przeglądarkowo-inspiracyjne", a skoro już wszędzie mnie pełno i Zaczarowana Walizka jest, to i kuferka zabraknąć nie może. :) Z boku wrzucam link do mojej małej bazy designspiracji (myślę, że z czasem powędruje na górę, do zakładki "Facebook & co."), a tak "na bieżąco" - wciąż fejs tu Fejs(buk), oczywiście. ;)  

EN

By the way - last days were "The days of inspirations & browser" for me - and if it's plenty of me everywhere and there is a Magic Suitcase - so there must be also a treasure chest. :) On the right side I placed a link to my little base of designspirations (later it will be above, in "Facebook & co." bookmark, I think), and to keep abreast - still face to Face(book), of course. ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz