niedziela, 5 grudnia 2010

Z Zielonej Góry do Wrocławia cz.2. - targi w Hali Stulecia/From Zielona Gora to Wroclaw part two - fairs in Centennial Hall

A teraz - Wrocław: przeprowadzka, kartony, szpargały... i targi! Wczoraj i dziś byłyśmy z Agnieszką (Rojo-Verde - patrz: prawa strona bloga) w Hali Stulecia, na 52. Wrocławskiej Giełdzie Minerałów, Skamieniałości i Wyrobów Jubilerskich. Ja prezentowałam (i sprzedawałam) tam swoje kolczyki, broszki, dzbanki... Nie są to, co prawda, żadne cenne kamienie ani jubilerskie twory, ale na hali było także trochę stoisk z innymi wyrobami hand made.

And now - Wroclaw: move, cartons, stuff... and fairs! Yesterday and today we was with Agnieszka (Rojo-Verde - look: left sight of my blog) in Centennial Hall, on 52nd Wroclaw's Market of Minerals, Fossils and Jewelry Products. I was presenting (and selling) there my earrings, brooches, vases... They are not some precious stones or jewelry works, of course but on the hall it was also a little bit of stalls with other hand made things.



Aga sprzedawała swoją biżuterię. Oto nasze stoisko w całości:
Aga was selling her own jewelry. Here's our whole stall:



We wtorek/środę na moim blogu oraz w e-sklepie decobazaar.com pojawią się zdjęcia nowych prac, które można było zobaczyć na targach. Dla zainteresowanych - kontakt na tym blogu, po prawej stronie. :)

On tuesday/wednesday on my blog and in e-shop decobazaar.com wil appear pictures of my new works wchich you could see on the fair. For interested - contact on a left side of this blog. :)

2 komentarze:

  1. Świetne stoisko! Szkoda, że nie miałam możliwości bycia tam z wami!
    Bomba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że Ci się podoba :D No, szkoda, że Cię nie było, zawsze raźniej - wśród tych wszystkich meteorytów, kamieni, korali czułam się troszkę jak kosmitka :)) Moje prace miały inny charakter... To był taki pierwszy mały kroczek na nowej planecie :)

    OdpowiedzUsuń