niedziela, 9 września 2012

Sen o lataniu / Dream about flying

English translation - below.

Zostałam zaproszona do nadania nowego charakteru wnętrzu wrocławskiego Klubu Niskie Łąki. Mówiąc bardziej "po ludzku" - ściany dla mnie, mogę szaleć. ;) Oto mała zapowiedź mojego "szaleństwa":


Malowanie zaczynam już niebawem. Przemiany (na)ścienne będzie można, krok po kroku, podglądać od poniedziałku na Facebooku, dokładnie tutaj. Efekt końcowy, już na miejscu - 15. września (info na plakacie powyżej). Serdecznie zapraszam, a tymczasem - zabieram się pomalutku, na jawie, za pierwsze senne detale. :)




EN

I was invited to give a new character for the interior of Wroclaw Low Meadows Club. To put it more "humanly" - walls are mine, I can go crazy. ;) Here's a little forerunner of my "madness".

I start painting soon. Wall transformations you can watch, step by step on Facebook, right here - starting Monday. The end result, already in place - 15 September, 20:00 in Wroclaw, Ruska St. 46. You are cordially invited, and in the meantime - I'm slowly starting to make first dreamy details. :)

2 komentarze:

  1. Ulallaa zapowiada się cudnie!
    Ogarnia mnie jakieś smętne uczucie kiedy sobie pomyślę ile rzeczy na świecie jest do zobaczenia... 8)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj, ja też mam takie dni (i to często), że tak bardzo chciałabym zobaczyć wszystko naraz, te wszystkie fajowe, piękne i ciekawe rzeczy... i nagle zdaję sobie sprawę, że, kurdę, doba ma tylko 24 godziny! :p

      Usuń